Wat moet ‘n Christen vrou doen as haar man niks van God wil weet nie?

Wat moet ‘n Christen vrou doen as haar man niks van God wil weet nie?

En julle, vroue, julle moet julle eie mans se gesag oor julle aanvaar, selfs as hulle nie die Goeie Nuus glo nie. Sonder dat julle ’n woord hoef te sê, sal julle leefstyl hulle vir Christus wen. (1 Pet 3:1)

Timothy,
Van Paulus kan ‘n ou nog sê hy het baie dinge kwytgeraak omdat hy dalk nie self getroud was nie, maar ons weet Petrus was. Ek kyk na die skrif en wonder hoe prakties dit kan wees.

i. Wat staan my as gelowige te doen wanneer ek ‘n passie vir God het maar my huweliksmaat kan net nie traak nie? Wat is die wyse ding om te doen?

Ek moet net hier noem dat dit verskriklik moeilik moet wees om in ’n huwelik te wees waar jou huweliksmaat nie jou geloof deel nie. Christenskap vereis ‘n sekere manier van lewe, ’n hoër morele kode as iemand wat nie gelowig is nie. Hier kan verseker baie konflik in ’n huwelik en persoonlik hartseer veroorsaak. Daarom gee God vir ons ’n manier hoe om dit te hanteer. 1 Petrus 3:1 maak dit duidelik dat ten spyte van die mans se geloofsoortuiging, moet die vrou nog steeds aan haar man onderdanig wees en niks sê nie.

Wow, vrouens wat niks mag sê nie? Die vrou se rol in ’n huwelik is nie om die man tot bekering te bring nie. Dit is nie om die man te lei nie, nog sy pastoor te wees nie. Die vrou se rol in die huwelik is om sy helper te wees. Dit wil sê dat wat ook al die man besluit om te doen, moet sy hom help, ondersteun en bystaan.

Daar is ’n mooi sê ding wat ek lank terug gehoor het wat sê: “I won’t ask the question, until I am asked the question.” Met ander woorde, ek sal nie jou op jou saligheid bevraagteken nie, totdat jy vir my leidraad gee dat jy wonder oor jou eie saligheid.

Jesus sê ons moet die goeie nuus versprei. Wel, om mense te vertel dat hulle hel toe gaan, is nie goeie nuus nie. En baie Christen vroue is so desperaat om hulle mans tot inkeer te kry dat hulle net die hele tyd vir die man preek. Jy weet? Die man is ’n trotse-ding en gaan nie sommer in enige iets in geboelie word nie. God het dit geweet. Petrus het dit geweet, en daarom staan daar geskrywe: “julle leefstyl sal hulle vir Christus wen.” Watse leefstyl? Waar jy jou man bedien en nie bepreek nie.

As ons mooi na Jesus se bediening gaan kyk, sal ons sien dat Hy meer mense met liefde bedien het as wat hy vir hulle bepreek oor wat hulle moet en nie moet doen nie. Jesus wat sy dissipels se voete was, is dalk ’n goeie voorbeeld om te wys wat is die kortste pad na die mens te hart…om nederig te kom en te dien.

ii. Beteken dit ek moet glad nie kerk toe gaan, of oor die Here getuig in my familie opset nie?

As dit meer vir jou man gaan beteken as jy saam met hom Sondag oggend ’n movie gaan kyk, is dit beter vir jou huwelik en jou man se saligheid om die movie te kyk. Jy hoef nie jou eie geloof op te gee vir hom nie, maar jou geloof, of dalk meer akkuraat, jou godsdiens, moenie jou van jou man weghou nie, want dit gaan hom net meer rebels maak teenoor God.

In my eie lewe was daar ’n stadium waar ek lekker kwaad was vir die Here en ek het niks meer belang gestel nie. Ek sal nooit vergeet wat my vrou vir my gesê het nadat ek weer geweier het om kerk toe te gaan nie. “Timothy, ek is lief vir jou maak nie saak wat nie, maar ek wil hê jy moet weet dat ek sal aanhou vir jou bid.” Daardie sin het my tussen die oë getref, maar weet jy wat het my hart laat verander? Die feit dat my vrou nooit weer daarna vir my gevra het oor my saligheid en verhouding met die Here nie. Sy het my bedien en in haar stilte tyd vir my gebid.

Stormie Omartian, wie die boek, “When wives pray for their husbands” geskryf het, getuig van ‘n man wat na God toe gedraai het na jare se getroue gebed. In hulle geval, was dit ook geduld en liefdevolle aanvaarding wat haar man se harde hart verander het.

iii. Moet ek nie dalk manipuleer deur omgang te weier nie, dan sal hy seker aandag gee aan my Geestelike behoeftes?

As jy nou regtig ’n gemors van alles wil maak, dan moet jy seks weier om jou man te manipuleer. Hierdie taktiek is gewaarborg om nie net jou huwelik weg te gooi nie, maar jou man verder van God te dryf.

iv. Wat sou jy aanbeveel in so ‘n familie opset? En hoe affekteer dit ons verhouding met mekaar en sal dit “vlieg” met God, m.a.w. gaan ek as gelowige nou “gestraf” word vir my verkeerde keuse in ‘n huweliksmaat?

Ek dink nie God gaan eendag as jy in die hemel kom vra hoekom het jy nie meer vir jou man van My vertel nie. Ek dink eerder as Hy vir jou wel iets gaan vra sal dit wees hoekom het jy nie meer jou man gedien nie?
Romeine 2:4 sê “God is ryk in goedheid, verdraagsaamheid en geduld! Sê dit vir jou niks nie? Besef jy nie dat God jou deur sy goedheid tot bekering wil lei nie?” Daar is niemand meer instrumenteel in ’n ongelowige rebel van ’n man se lewe as sy vrou nie. Wanneer die vrou haar man se saligheid oorgee aan die Here en net fokus om die beste vrou te wees en haar huwelik te geniet saam die man wat sy gekies het om mee te trou, sal ons baie meer mans in die Koninkryk in verwelkom.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s